Select a program in order to view the submission instructions.
Secure submission instructions
Documents must be submitted in PDF. Please ensure that the file names include your last name. As indicated in the
program description, applicants must provide, in addition to their PDF application, a justification that shows how their proposed research aligns with the priority areas of the National Housing Strategy.
Secure submission instructions
Documents must be submitted in Portable Document Format (PDF) and the video must meet the program instructions video criteria. The following documents must be uploaded separately: 1) Application Form, 2) Transcripts, 3) Letter of support 1, 4) Letter of support 2, 5) Terms and Conditions of Applying Form, and 6) Video. The Transcripts must be merged into one PDF document for upload. Refer to the
Ingenium-NSERC Steam Horizon Awards Instructions for Completing an Application to ensure all documents are complete.
Secure submission instructions
Your application must be submitted in PDF format as a single document. Please ensure that the file name includes your last name.
As indicated in the
program description, the documents you must upload as a single PDF document are: 1) a one- to two-page summary, 2) a letter of support from your current supervisor, and 3) a signed copy of the Terms and Conditions of Applying Form.
Secure submission instructions
Documents must be submitted in portable document format (PDF). The following documents must be uploaded separately: 1) the proposal; 2) the CVs; 3) the host university support letters, the reference letters, the supporting organization letter(s) and the Form(s) 183A; and 4) the terms and conditions of applying forms. The CVs must be merged into one PDF document for submission, and the host university support letters, reference letters, supporting organization letter(s) and Form(s) 183A must be merged into another PDF document for submission.
Note that upon application receipt, each team member will be contacted with instructions to complete the self-id questionnaire.
Secure submission instructions
The following documents must be uploaded in a single PDF form in the following order: 1) Application Form, 2) Letter of acceptance/invitation from proposed host researcher, 3) Letter of recommendation from doctoral supervisor, 4) PhD degree diploma or certificate, 5) Terms and Conditions of Applying Form. Refer to the
JSPS Program Description and the Application Guidelines to ensure all documents are complete.
Instructions pour la présentation sécurisée des demandes
Les documents doivent être soumis en format PDF. Tel qu’indiqué dans la
description de programme En plus de leur demande de bourse postdoctorale, les candidats doivent fournir une justification qui montre que les travaux de recherche qu’ils proposent cadrent avec les priorités de la Stratégie nationale sur le logement.
Instructions pour la présentation sécurisée des demandes
Les documents doivent être soumis en format PDF et la vidéo doit rencontrer les critères dans les instructions du programme. Les documents suivants doivent être téléchargés séparément : 1) formulaire de demande, 2) relevés de notes, 3) lettre d’appui 1, 4) lettre d’appui 2, 5) formulaire de modalités de présentation des demandes et 6) vidéo. Les relevés de notes doivent être fusionnés en un seul document de format PDF pour le téléchargement. Pour vous assurer que tous les documents sont complets, consultez
les instructions relatives à la présentation des demandes des Prix Horizon STIAM Ingenium-CRSNG.
Instructions pour la présentation sécurisée des demandes
Votre demande doit être présentée en un seul document en format PDF. Veuillez s’il-vous-plait vous assurer que votre nom de famille apparait dans le nom du fichier.
Telle qu’indiquée dans la
description du programme, les documents que vous devez téléchargés en un seul document en format PDF sont : 1) un résumé d’une à deux pages, 2) une lettre d’appui rédigée par votre directeur actuel et 3) une copie signée du Formulaire de modalités de présentation des demandes.
Instructions pour la présentation sécurisée des demandes
Les documents doivent être présentés en format PDF. Les documents suivants doivent être téléversés séparément : 1) la proposition, 2) les CV, 3) les lettres d’appui des universités d’accueil, les lettres de recommandation, les lettres des organismes d’appui et les formulaires 183A ainsi que 4) les formulaires de modalités de présentation des demandes. Dans la demande, les CV doivent être fusionnés en un seul document PDF; il en va de même pour les lettres d’appui des universités d’accueil, les lettres de recommandation, les lettres des organismes d’appui et les formulaires 183A.
Notez qu'à la réception de la demande, chaque membre de l'équipe recevra des instructions pour remplir le questionnaire de déclaration volontaire.
Instructions pour la présentation sécurisée des demandes
Les documents suivants doivent être téléchargés dans un seul formulaire PDF selon l'ordre suivant : 1) Formulaire de demande, 2) Lettre d'acceptation / invitation du directeur de recherche à l’établissement d’accueil, 3) Lettre de recommandation du directeur de recherche, 4) Diplôme ou certificat de doctorat, 5) Formulaire de modalités de présentation des demandes. Référez-vous à la
description du programme SJPS ainsi qu’aux lignes directrices pour s'assurer que tous les documents sont complets.